6/08/2013

Good Morning ;)

W ostatnim czasie tyle się u mnie działo, że nawet nie miałam czasu tutaj napisać.
Jak zapowiadałam (gdzieś.. na początku roku szkolnego) w tym roku nie chce skupić się na ocenach, a na Tańcu i swoich postępach. Bardzo mi zależało, aby poprawić się - choć jak wiadomo nie zawsze mi wychodziło. Ale nie poddawałam się ;) Zrobiłam 2 układy solowe. Z pierwszym doszłam do finału w Jaworze (naprawdę konkurencji było dużo!), natomiast z drugim wystąpiłam na Krajowych Mistrzostwach IDO w Grójcu, Turnieju Tańca Viverso ( organizowane przez Studio Tańca Vivero i Verso z Kielc), gdzie zajęłam II miejsce oraz Festiwalu w Jaworznie, gdzie zajęłam 6 miejsce. Uważam, że następny rok może być lepszy, jeśli się tylko o to postaram, na dzień dzisiejszy jestem z siebie dumna ;)








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz