8/20/2013

Military, white and oversize ..


Jeśli ktoś, tak jak ja uwielbia filmy o Bogach (..tych Olimpijskich), półbogach, tytanach itp. polecam film "Perscy Jackson - morze potworów". Byłam na tym dzisiaj w kinie i jest rewelacyjny !
Wracając do tematu ..


 



... zaczyna się jesień, więc warto zainwestować w dobrą kurtkę. Ja polecam parkę, a najlepiej ze skórzanymi rękawami !!! Niestety, nigdzie w moim mieście jej nie widziałam, ale na wyprzedażach upolowałam z Pati granatową, która też bardzo mi się podoba. Takie kurtki szybko nie wyjdą z mody, ponieważ są wygodne, stylowe i pasują do wszystkiego ;)


Kiedy zobaczyłam to zdjęcie, poprostu zakochałam się w tych butach. New Balance - coraz więcej ludzi kupuje buty tej firmy. Ostatnio nawet Pati zaszalała i zamiast sandałów (po które szła ..) kupiła właśnie je.
Podobno są BARDZO wygodne ;)


Conversy - zawsze były, są i będą w modzie. Ja preferuję niskie i białe (BIEL JEST MODNA TERAZ I NA PRZYSZŁY SEZON !!). Znalazłam nieco "ciekawsze", bo .. z ćwiekami. Ostatnio jakoś znudziło mi się dodawanie do wszystkiego ćwieków, ale akurat na tych trampkach wygląda to baardzo dobrze ;)


Z Włoch przywiozłam złoty zegarek. Długo zastanawiałam się nad jego kupnem, ale teraz nie żałuje, bo złote zegarki (srebrne również ...) są teraz modne. Pasuję on do wszystkiego, w zależności od doboru pozostałej biżuterii i dodatków.


10 komentarzy :

  1. zegarek za 2,5 Euro

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te kurtki ! Wiesz gdzie mozna znaleźć podobne ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam dzisiaj w H&M i widzialam tylko ze przypominalo to bardziej "płaszczyk", choć nie wiem jak wyglada to ubrane .. ;)

      Usuń
  3. podobną kurtkę (jeśli nie taką samą) z drugiego zdjęcia widziałam w C&A, jeśli jesteś zainteresowana kupnem, to już wiesz gdzie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEMU JA NIE WIEDZIAŁAM ŻE KOCHAMY TE SAME FILMY ?! <33 /Juls B. ;**

    OdpowiedzUsuń